EBYSNet®

Firmamız ürünü olan EBYSNet® Kurum yada kuruluşların belge yönetimi ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla geliştirilmiş olduğumuz elektronik belge yönetim sistemidir.

EBYSNet®, sayesinde; önceden tanımlanmış roller ve makam bazında dokümana erişim yetkisi ile evrakın/belgenin birimler arasında elden dağıtılmasına gerek kalmaksızın, tüm evrak dağıtım süreçlerini elektronik ortamda yönetilmesi sağlar.

EBYSNet® Dökümanını İndir!

  • TEMEL
    • Web tabanlı ara yüz ile mobil cihazlardan ve her mekandan sisteme erişebilme
    • HTML 5, Ajax ara yüzler, Dotnet 4.0, WCF yazılım alt yapısıyla esnek çalışma
    • İş süreç otomasyonu ile tam entegrasyon
    • İhtiyaca göre geliştirilebilecek profil form oluşturma alt yapısı
    • Yetkilendirme alt yapısı ile sistem ve bilgi güvenliği koruması
    • Dokümanlara ekli dosyalar ekleyebilme
    • Dokümanlar arasında ilişki tanımlayabilme
    • Doküman görüntüleyiciler
    • Chek-in / Check-out mekanizması
  • INDEXLEME
    • Word, Excel, Powerpoint, PDF vb formatlarda içerik indeksleme
    • Doküman aramada lojik ifadeler kullanabilme
    • Resimleri OCR ile otomatik indeksleme
    • Image PDF leri indeksleme
  • ÖLÇEKLENEBİLİRLİK
    • Dokümanları ister dosya sisteminde ister veri tabanında saklayabilme
    • Sınırsız kütüphane oluşturabilme
    • Her bir dijital kütüphaneyi farklı depolama alanlarında saklayabilme
    • Birden fazla veri tabanı ve dosya sistemi ile entegre çalışabilme
    • Milyonlarca doküman ve tera byte lar seviyesinde depolama kapasitesi sunabilme
  • DAĞINIK ÇALIŞMA VE CACHE DESTEĞİ
    • Dağıtık çalışan organizasyonlar ile tam uyumluluk sağlayabilme.
    • İşlenen tüm veriler tek bir merkeze, veri havuzunda toplama.
    • Şube yapısı olan yapılarda local cache leme yapılabilir.
    • Local cache ler belirli aralıklarla merkezle senkronizasyon sağlanarak toplanabilir.
    • Düşük veri hızlarında da yüksek performanslı çalışabilme.
  • e-İMZA UYUMLU YAPI
    • Yasal geçerli yapıya sahip e-imza yapısı
    • PDF dosyalarına entegre e-imza yapısı
    • Oluşturulan formları searchable PDF olarak export etme yapısı
    • Belgeleri, iş akışı otomasyonu ile e-imzalı onaya gönderme yapısı Sayısallaştırma
  • SAYISALLAŞTIRMA YÖNETİMİ
    • Dokümanları hızlıca elektronik ortama aktarma
    • Dokümanları kolayca sınıflandırma
    • Doküman yönetimine ve diğer tüm operasyonel İş akışı ile entegrasyon
    • Personel verimliliğini arttırır, performansını ölçer
    • Standart dışı tarama ve doküman oluşumunu engeller
    • Hızlı tarayıcılarla entegrasyon
    • Görüntü iyileştirme özelliği
    • OCR ile full-text arama ve indexleme özelliği
    • Form işleme özellikleri

DEMO TALEBİ

Ürünümüz hakkında detaylı bilgi almak, üstün özelliklerini görmek ve sormak istediklerinizin cevabının olup olmadığını öğrenmek için canlı sunum demo talebinde bulunabilirsiniz.

DEMO TALEBİ